رد شدن و رفتن به محتوای اصلی

گفتم مرد, یاد اون نامرد افتادم که پیشونیت رو


 http://upload20.ir/upload/1315576013813297969.jpg

سلام محمد جون . . . خوبی؟ کجایی پسر؟ . . . محمد . . . بیا دوباره مثل پارسال همه دوستات رو دعوت کن یه مهمونی بگیر . . . چی؟ مهمونی واسه چی؟ خوب تولدته دیگه مرد حسابی . . . هه . . . گفتم مرد, یاد اون نامرد افتادم که پیشونیت رو . . . ولش کن. راستی . . . شنیدم وقتی رفتی یه شمع روشن کردی که دیگه هیچ وقت خاموش نمی شه. می خوام همون رو برای کیک تولدت کنار بزارم . . . ای بابا, یعنی چی نمیام!؟ اگه نیای من خودم همه رو دعوت می کنم. . . هاااااا؟ . . . چی؟ من دعوت کنم؟ آخه من که . . . باشه. هر جور تو دوست داری داش گلم. راستی, مشکل جا هم داریم. . . نه بابا دیگه خونه فایده نداره. قرار شده تولد رو خونه ی تو بگیریم. . . آره, مگه خبر نداری؟ . . . پسر از وقتی رفتی یه ملت برادر و خواهر پیدا کردی. آره بابا . . . قراره یه تولد بگیریم که دیکتاتور بزنه تو سرش بگه "مرگ بر من"

برگزاری جشن تولد ♥♥♥محمد جان در بهشت زهرا

جمعه 18 شهریور
ساعت 5 بعد از ظهر
قطعه 249, ردیف 83, قبر 6

حتما تشریف بیارید . . . خوشحال می شیم

صفحه فیس بوک مجید مختاری برادر شهید محمد مختاری شهید جنبش سبز
ارسال یک نظر