رد شدن و رفتن به محتوای اصلی

Homayoun Shajarian Sonati music Havaye Geryeh



هوای گریه با صدای همایون شجریان و شعر سیمین بهبهانی
نبسته ام به کس دل/ نبسته کس به من دل/ چو تخت پاره بر موج رها رها رها من/ زمن هر آنکه او دور/ چو دل به سینه نزدیک/ به من هر آنکه نزدیک از او جدا جدا من/ نه چشم دل به سویی/ نه باده در سبویی/ که تر کنم گلویی به یاد آشنا من/ نه چشم دل به سویی/ نه باده در سبویی/ که تر کنم گلویی به یاد آشنا من/ ستاره ها نهفتند در آسمان ابری/ دلم گرفته ای دوست/ هوای گریه با من/ هوای گریه با من/ ستاره ها نهفتند در آسمان ابری/ دلم گرفته ای دوست/ هوای گریه با من/ هوای گریه با من/ دلم گرفته ای دوست/ هوای گریه با من/ هوای گریه با من/ نبسته ام به کس دل/ نبسته کس به من دل/ چو تخت پار بر موج رها رها رها من/ زمن هر آنکه او دو/ چو دل به سینه نزدیک/ به من هر آنکه نزدیک از او جدا جدا من

ارسال یک نظر