رد شدن و رفتن به محتوای اصلی

سخیف تر از کیهان حسین شریعتمداری





آه می کشم برای خودم که در سرزمینی زندگی می کنم که مردمش فقط بلدند لجن مال کنن همدیگر را.من هم به رضا پهلوی احترام می گذارم هم به مسیح علی نژاد،هم برای تمام کسانی که برای آزادی تلاش میکنند.امروز که این گفتگو در یوتیوب گذاشته شد و بعد در سایت بالاترین لینک و موضوع داغ شد متوجه شدم چقدر انسان های لجنی هستیم.کامنتهای که از عقده نمایان بود.سبک رفتاری در تحقیر افراد با مثلا افشا کردن و بکار بردن اسم شناشنامه‌ای‌شان یا محل تولد و ملیت و دین طرف درست سبک و منش جمهوری اسلامی و کیهان حسین شریعتمداری است.متاسفانه در راه تاختن به همدیگر چنان گرز در دست گرفته‌ایم که روی امثال حاجی بخشی را سفید کرده‌ایم.با این تفاوت که حاجی بخشی برخلاف ما هیچ ادعای مبنی بر دموکرات و آزادیخواه بودن نداشت و این القاب را با رفتار و گفتار و نوشتارش زیر سئوال نمیبرد.لطفاً این حرفهای بچه گانه و سخیف را دور بریزید.علینژاد خبرنگار است و حق دارد هر طور که مایل است و با هر لحنی هر سئوالی که میخواهد از آقای پهلوی بپرسد.مصاحبه ی بسیار خوبی بود و اقای پهلوی هم نکات بسیار مهم و خوبی را گفتند.همیشه  از رضا پهلوی حمایت میکنم و مشتاقانه منتظر تشکیل کنگره ملی از سوی ایشان هستم وقتی هم این مصاحبه را دیدم هیچ حس بد و توهینی ندیدم.متاسفانه همانطور که خود آقای پهلوی هم همیشه گفته اند برخی هواداران متعصب ایشان باعث ضربه زدن به اعتبار ایشان میشوند.بعید هم نیست طرح اینجور بحث های حاشیه ای و سخیف برای ایجاد جنگ زرگری و دعواهای بیحاصل درون اپوزوسیونی از سوی سایبری ها باشد.مصاحبه ی خوبی بود و سخنان مهمی هم گفته شد.حاشیه را تبدیل به متن نکنید.امروز مشکل کشور ما لحن علینژاد نیست.دید خود را وسیع کنید
ارسال یک نظر