رد شدن و رفتن به محتوای اصلی

تشنجی برای جامعه بیمار ما


چیزهایی هستن جریان میسازن و یه عده تحت تاثیر جریان قرار میگیرن اونوقت تعدادی دارند ناخواسته همون کاریو میکنین که برنامه ریزی شده.فاحشه و باکره بودن به چادر و سوتین نیست . به تفکر و اخلاق و عمله .من هیچ وقت از گوگوش خوشم نمیاد برام هم شاید فرقی نمی کنه که او را عجوزه هزار داماد واسه احمق ها بخوانند و بگویند خوب نقش عروس باکره رو بازی کرد،یا یه خانم با حجاب اسلامی برنده شده،مدت ها پیش به این نتیجه رسیده بودم که ما دیکتاتورهای بی زوری هستیم،یکی از این پیج های فیس بوکی تیتر زده بود:اعلام آمادگی قم برای برگزاری دورِ چهارم آکادمی موسیقی گوگوش.انگارملت همشون یک پا دیکتاتور هستن چون تحمل عقاید و دیدگاه های مختلف رو ندارن من متنفرم از ج.ا ولی یاد گرفتم به همه عقاید و ادیان ها و حریم خصوصی افراد احترام بذارم اگه قدرت دست هر کدوم از شماها م بیوفته اوضاعمون همینه فقط بلدیم تو فیسبوک هی بگیم دموکراسی دموکراسی اما موقع عمل یک دیکتاتور به تمام معنا هستیم  قبول کنید شماا هم هیچ فرقی با دیکتاتورهای ج.ا ندارید هر دو میواهید عقاید خودتون رو تحمیل کنید به بقیه و اگه کسی نظر و عقایدش مثل شما نباشه با توهین و تحقیر کردن باهاش برخورد میکنید و هزار جور انگ و تهمت بهش میزنید دقیقا مثل کاری که ج.ا با مخالفانش میکنه مثل تهمت هایی که به مجریان بی بی سی یا من و تو و... میزنه این یک شو تلویزیونی بود تموم شد رفت اما من رو نا امید تر از همیشه کرد نا امید از اینده ای بهتر و ازادی و دموکراسی حقیقی  یک چیزی رو هم فراموش نکنید یک عده از عوامل رژیم میخوان از اب گل الود ماهی بگیرن.من کاری به بعد هنری رقابت ندارم،اما چرا به عنوان آدمهایی که مدعی هستیم از وضعیت مملکت شاکی هستیم و خواهان تغییریم،نمی تونیم کسی رو که خلاف عقیده ما زندگی و عمل میکنه بپذیریم و احترام بهش بزاریم؟ حجاب داشتن یا نداشتن عقیده شخصیه،.دیدم یکی توی فیس بوک کامنت گذاشته:البته چه خوب من پسرعمم آخونده توی قم صداش معرکست حتما میتونه استعدادش وشکوفا کنه تازه عمامه هم داره حتما بهش رای میدن.فرقیم میمونه بین شما که اینقدر از یه باحجاب متنفرید با این مسلمونای افراطی که به هرکسی کمتر از چادر داشته باشه میگن فاحشه؟!


۲ نظر